Verhoog je vitaliteit

Whole Body Cryotherapie past uitstekend als structurele activiteit in het leven van iedereen die er een gezonde leefstijl op na wil houden en graag gezond, actief en fit oud wil worden. Je slaapt beter, je concentratie neemt toe, je wordt veel minder snel ziek door verhoogde schoonheid en zelfs je humeur verbetert!

Pro-actief inzetten van cryotherapie

Whole Body Cryotherapie kun je gericht inzetten om gezondheidsklachten te verminderen, sneller te herstellen van inspanningen en blessures en om je huid te verbeteren en huidaandoeningen te bestrijden. Dit zijn echter we allemaal reactieve manieren om deze therapievorm in te zetten oftewel het achteraf inzetten van Whole Body Cryotherapie om dingen aan je lichaam te herstellen. Maar waarom zou je het niet pro-actief inzetten? Met Whole Body Cryotherapie kun je heel goed je algemene vitaliteit verbeteren en zo allerlei vervelende dingen helpen voorkomen. Wat wil je immers liever, pijn bestrijden of voorkomen? Rimpels krijgen of voorkomen?

Whole Body Cryotherapie heeft onder andere de volgende positieve invloeden op je vitaliteit:

• Meer energie voor lichamelijke inspanningen
  • Sneller herstel van lichamelijke inspanning
  • Voorkomt spierpijn en stijfheid
  • Houd je huid soepel
  • Ontgift je lichaam en je huid
  • Voorkomt Jetlag na vliegen
  • Je slaapt beter dus rust beter uit
  • Voorkomt hoofdpijn
  • Voorkomt ontstekingen
  • Verhoogt je concentratie

Waarom wordt je vitaler van Whole Body Cryotherapie?
Whole Body Cryotherapie geeft je 'superbloed', bloed dat rijker is aan zuurstof, enzymen en hormonen. Het zorgt dat je lichaam ontgift, zichzelf herstelt en weerbaarder maakt tegen externe invloeden. Onze moderne samenleving met verwarmde huizen, antibiotica, fabrieksvoeding, weinig beweging, weinig buiten enerzijds en hard werken en veel stress anderzijds, heeft ons immuunsysteem afgezwakt en het zelfgenezend vermogen van het lichaam aangetast. Whole Body Cryotherapie activeert het lichaam met een reset en zet het weer positief aan het werk.

Start vandaag nog!
Heb jij een gezonde leefstijl? Ga jij bewust met je lichaam om door gezond te eten en veel te sporten? Doe je aan dingen als meditatie, yoga, qi-gong, tai-chi of reiki om je energiebalans en geestesrust te stimuleren? Dan is Whole Body Cryotherapie is voor jou en ga je zeker heel erg genieten van de positieve werking ervan. Je gaat er sowieso heel blij van worden want iedere Whole Body Cryotherapiesessie verbetert direct je humeur. Door het vrijkomen van endorfine en serotonine voel jij je vrolijk, energiek en ontspannen!