Voor wie

Whole Body Cryotherapie heeft een hele waaier aan positieve effecten, welke van invloed zijn op verschillende dimensies van zowel lichaam als geest. De motivatie van mensen om Whole Body Cryotherapie te gaan volgen zijn dan ook zeer divers. Sommigen doen het uit noodzaak om een probleem op te lossen (reactief), anderen juist om fit, vitaal en gezond te blijven (pro-actief).

Sporters die beter willen presteren

Cryotherapie is wereldwijd aan gestage opmars bezig onder sporters. In Amerika is het al een heuse hype onder fitnessfreaks. Veel basketbal en American Football teams beschikken daar over hun eigen Whole Body Cryotherapie faciliteiten. Ook voetbalclubs in Engeland en Spanje hebben ze al. Onze eigen Jos Verstappen gaat ook regelmatig in de cryo. Het lichaam herstelt sneller, je hebt meer zuurstof, slaapt beter en ook mentaal wordt je er beter van.

Mensen met een specifiek ziektebeeld

Verminderen van chronische pijn bij ziektes als reuma, helpen bij afvallen, verminderen van psoriasis en eczeem, herstel van de huid van brandwonden, behandeling van angst, depressie en slaapstoornissen, behandeling van fibromyalgie, behandeling van ontstekingen, doden van virussen en herstel na een operatie. Dit zijn de meest voorkomende zaken waarbij Whole Body Cryotherapie of lokale cryotherapie een positieve ondersteunende rol kan spelen bij de behandeling.

Mensen die er goed en mooi uit willen zien

Extreme kou werkt als een natuurlijke detox van je huid. Huidcellen worden opengezet waardoor de doorbloeding wordt gestimuleerd. Afvalstoffen worden afgevoerd en goede stoffen toegevoegd. Hierdoor verjongt de huid, nemen rimpels af en worden zaken als acne, puistjes en cellulitis bestreden.

Mensen die pro-actief met gezondheid bezig zijn

Whole Body Cryotherapie draagt bij aan de verhoging van je vitaliteit. Omdat je meer zuurstof in je bloed hebt, afvalstoffen beter worden afgevoerd, je afweersysteem verbetert en je beter slaapt, geeft Whole Body Cryotherapie energie en kracht. Minimaal wekelijks een keer de cryocabine in en je voelt je geweldig.